Moja pasja :)

wtorek, czerwca 23, 2015 Unknown 23 Komentarzy

Hej wszystkim !!! Na początku chciałam wszystkich przeprosić za moją nieobecność na blogu. Wszystko to było spowodowane końcem roku szkolnego. Musiałam się wtedy bardziej przyłożyć do nauki. Wracając do mojej pasji. Interesuje się tańcem. Gdy tańcze czuję się naprawdę wspaniale. Daje upust wszystkim emocjom. Tańcze już półtora roku i przyznam, że kocham to. Są różne gatunki tańca np: hause, hip-hop, salsa. Ja tańcze breakdance. Nie powiem jest to strasznie trudny gatunek tańca. Na moich pierwszych zawodach zdobyłam drugie miejsce, a tańczyłam dopiero trzy miesiące. Byłam w tedy bardzo szczęśliwa. Już nie mogę się doczekać obozu, który odbędzie się w wakacje !!!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

23 komentarze:

  1. Mój kuzyn też tańczy breakdance. :) Warto mieć pasje. ;]

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę break dance, pierwszy raz się spotykam z dziewczyną, która to tańczy :D
    Ja też kocham tańczyć, ale już tylko w domu jak nikogo nie ma haha :D Locking, popping i modern jazz najlepsze :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że masz taką pasję :D
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  4. podziwiam osoby, które mają tak trudną pasję, a jeszcze bardziej tych, którzy wkładają w nią całe serce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, uwielbiam ludzi, którzy mają jakaś pasje i się rozwijają
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedys tańczyłam breakdance, hiphop i jazz. uwielbiam młodych ludzi z pasją

    OdpowiedzUsuń
  7. Moją pasją również jest taniec! Tańczę od 2 roku życia... Można powiedzieć, że taniec jest moim życiem.
    Dziękuję za miły komentarz na moim blogu i zapraszam ponownie :)
    PasteLove blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze podziwiałam ludzi którzy tańczą także brawo! To dla mnie sztuka nie do opanowania, co innego po kilku procentach :D

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze marzyłam o tym żeby tańczyć, ale nie miałam gdzie .. żałuje ;c
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia w dalszej karierze tanecznej ;D
    zaobserowałam, miło gdybyś się odwdzięczyła :3
    ❤ zapraszam do mnie - http://donutworrybehappy.blogspot.com/2015/06/little-throwback-to-may-tragedia-z.html ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. chcialabym Cię zobaczyć w akcji!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie tańczę, ale lubię oglądać czasami. A breakdance jest faktycznie trudny :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pasja! Życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Profesjonalnie tańczące osoby, zwłaszcza różne style współczesne, zawsze podziwiałam. Świetnie to wygląda. Ja sama nie do końca jaram się tym tematem, żeby zająć się tańcem, ale pooglądać zawsze mogę :)

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję tak fajnej pasji :) Moją jest gra na gitarze i oddaję jej się w 100% trzeba mieć w życiu taką rzecz :)

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba bym się połamała na Twoim miejscu ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś też była to moja pasja ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super :) Ja też kiedyś tańczyłam,praktycznie przez całą podstawówkę,a potem zrezygnowałam i do dzisiaj żałuje.No ale co zrobic :D
    Pozdrawiam :)
    http://kajusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo oryginalnie. :)
    Świetny taniec. Bardzo mi się podoba, ale nie jest dla mnie. Życzę powodzenia w dalszym realizowaniu pasji.
    Pozdrawiam i dodaję do obs. ;*
    Atena.
    http://skoszona-trawa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam tańczyć, ale tak dla zabawy :D

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Podziwiam osoby, które tańczą breakdance'a :)

    OdpowiedzUsuń